Privilegiile oferite de brandurile
operate de Loyal Paladin
Loyal Paladin oferă o standardizare a calității, plus toate serviciile și facilitățile unui hotel de 5*. Toate acestea combinate cu puterea de marketing, branding și sistem de venituri, creează soluția perfectă pentru a oferi cel mai mare grad de ocupare și cel mai bun Venit Mediu Zilnic (eng. Average Daily Rate).
Motivația numărul unu pentru achiziționarea unei reședințe de marcă este reprezentată de furnizarea de servicii și facilități. În al doilea rând, este vorba de potențialul unui randament ridicat al proprietății și, nu în ultimul rând, de asigurarea managementului și întreținerii clădirii.
Având la dispoziție o gamă completă de servicii, proprietarii și oaspeții deopotrivă știu că nevoile cotidiene sunt acoperite, fie că este vorba de menaj, facilități de concierge sau room service. Pachetul oferă, de asemenea, facilități de wellness, spații private în aer liber precum și internet de mare viteză, facilitând astfel munca la domiciliu.
Acestea sunt bugetate anual și colectate conform practicii pieței și includ toate serviciile de administare a proprietății, servicii de mentenanță, servicii de pază. În plus, includ și serviciile de utilități și energie, menaj și întreținere a zonelor comune.
Serviciile à la carte sunt opționale și includ, dar nu se limitează la, servirea mesei în interiorul apartamentului, servicii de supraveghere a copiilor, bucătar și catering privat, menajul apartamentului, spălătorie și curățătorie chimică, despachetare/împachetare bagaje, servicii de majordom, transport privat, servicii de cumpărături, asistent personal, servicii business și valet.
Privilegiul participării în programul de închiriere se adresează exclusiv proprietarilor de reședințe care doresc să utilizeze personal, pe termen scurt, reședința achiziționată dar sunt deschiși și oportunității generării de venituri din închiriere pentru a compensa costul proprietății.